En liten incident

som hade kunnat utveckla sig till en enorm katastrof!

Katterna inne, saker på spisen, touchknappar dessa tre passar inte ihop!
Om man dessutom har plastskaft på stekspadarna så...

Ja det brann på spisen när vi kom hem från affären idag.
Ingen hemma och alla djuren inne och en himla massa rökutveckling!

Just nu sitter jag och är riktigt skakig, med tårarna på väg och är fundersam över hur mycket rök jag andas in innan jag fick stopp på detta.

Detta önskar jag ingen att behöva uppleva...


Bilden är lånad på nätet
jag klarar inte att lägga upp mina just nu...


Kommentarer
Postat av: sara

men gud! klara sig allt annat i köket? tur att ni kom när ni gjorde det!

2011-10-05 @ 20:46:06
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: malin

Håller med Sara, vilken tur att ni kom när ni kom... Hoppas att ni mår bra efter omständigheterna! älskar er <3

2011-10-05 @ 20:49:46
Postat av: Anonym

aj då :( tur att inget hände er!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-05 @ 21:40:13
Postat av: Mamma-Carina

Men vilken räddare i nöden du var.Förstår att du är skakig efter denna fruktansvärda upplevelse.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0