En sån där underbar lördag

Mossplockning avklarad.

En date med Renée och en promenad i skogen - bara en sån sak
(för att citera carolin)
Sedan blev det en kopp kaffe hos henne Renée alltså
innan jag gick hem och vilade lite.

Efter det åkte jag och Maria till Köpis.
Maria hade hittat en jacka som hon ville ha, men hennes storlek fanns inte i Sandviken -i rätt färg.

Jag hittade också en ny blus eller vad man nu ska kalla det
och vet ni?

Jag kunde gå ner en storlek ;)
*LYCKA*


Jag hittade också blåbärssoppa, olivolja och vindruvor. Köpte ett par ramar,
en julinspirationstidning och en expressen.

Vi fortsatte sedan till Dollar i Sandviken och där hittade jag en julklapp till Rasmus,
lite sköljmedel och ett tuggummipaket.

Rusta blev en ljusslinga fattigare. Här hittade jag också en varsin kalender åt de största barnen.

Därefter släppte jag av Maria vid hemmakväll innan jag fortsatte hem.

Korvgryta idag - MUMS
och efter en varm och skön dusch sitter jag nu i min ensamhet och kikar på
"Så mycket bättre"

Njuter för fulla muggar
Lite fruktsallad på det här så blir det toppen :)



I morron blir det ett ryck i "Drömkåken"
välkommen dit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0