Gristisdag

kallar Nettan tisdagar...
vet inte riktigt varför?!? men på nåt sätt gillar jag tisdagar. Veckan tar liksom en rivstart mot helgen...

Dessutom innebär ju tisdagar väging för mig!


Idag var det kanske inte den roligaste vägningen, men jag har i alla fall ett minus framför;

-0,1



Men med tanke på att vi varit på kryssning så var jag riktigt glad att det var minus :)

Kryssningen blev sådär mysig som jag föreställt mig.
Vi hade jättemysig hytt, det var lite lagom med folk och vi hade helt underbart sällskap!
Jag hoppas att vi kan göra om äventyret någon gång...

Det är alltid lika roligt att umgås med Mia och att Anders va lika "tokig" gjorde inte saken sämre...


(lånat från Mias FB)

Mitt jobb som "lärare" har visat sig vara mycket roligt. Klassen är duktig och vill lära sig nya saker så jag får verkligen vara påhittig och kreativ för att skapa övningar - KUL.

Det ska jag göra nu...

Kom gärna med förslag...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Onsdagar är rivstart mot helgen!

Grattis till -, nästa vecka blir det mera...

Ses imorrn!

Kramen

2011-10-04 @ 21:53:24
URL: http://www.granbelladonna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Härliga du :) Tack själv för en underbar helg med kanon sällskap! Ser fram emot nästa tur ...till..?

Kram och Grattis till viktnedgången VA DUKTIG DU ÄR!!

Kram

2011-10-05 @ 21:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0