Möte och "fri" eftermiddag

Träffen idag med Malin var jättetrevlig.

Jag fick berätta hur jag såg på "mitt nya liv" och vad jag ville ha hjälp med.
Vi gick runt och kikade på de olika utrymmena där olika klasser hålls.

Vi kommer att fortsätta ha kontakt åtminstone året ut för att jag ska
bli peppad och komma igång på ett bra sätt.

Min egen målsättning är att jag regelbundet ska träna tre gånger i veckan.
Simningen ska jag ta upp, sedan ska jag testa Pilates och djupvattenträning.

Sedan ska jag se till att jag kommer ut en liten stund varje lunch.

Det är mitt mål som jag hoppas ska vara nått till nyår.

Kan jag lägga in detta i mina vardagliga rutiner så är mycket vunnet och jag är toknöjd!!!




Min eftermiddag kommer idag att bestå av jobba ikapp, dokumentation och fika med senaste Ung-FUB-gruppen
om det nu är några som kan komma..

Det ska bli trevligt att träffa dem igen :)


Kommentarer
Postat av: Karin..

Härligt..! Du är så duktig..! Jag har skaffat kort på badhuset.. Så är det där du ska träna kanske vi kan gå tillsammans på pilates någon gång..? (:

2011-10-20 @ 14:08:00
URL: http://karinl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0