ooops!!!

Nu blir det sådär igen...
Att jag inte bloggat lika mycket...

MEN det händer ju sådär mycket saker som inte är nåt att skriva om.

Idag har jag varit på Folkets hus hela dagen - nästan.
Rekryteringsmässa.

Men jag undrar om något av företagen som var på plats ens skulle anställa
eller om de bara va där och visade upp sig.

Mycket folk var det där i allafall och det är ju roligt.

Efter det var jag hem med Maria, sedan åkte jag fram och skulle hämta bingoväskan, men fick på vägen veta att jag varit vindögd och sett fel.

Nåja - en torsdag med lite ledigt gör inte ont..

Kom hem och då hade Sara kommit - är evigheter sen hon va hit!
Vi pratade lite utbildning, nya vägar, om livet och allt mellan himmel och jord.

Mat efter det och sedan en liten tripp till Sandviken för lite korpinnebandy.

Årsunda klarade sig bra
3-3 blev det
motståndarnas sista mål kom med 2 sekunder kvar :(

Nu blir det lite fruktsallad och sen hopp i säng...

 


Kommentarer
Postat av: Helena Westerlund Backhouse

Men du är ju bara så bäst, vi ses i helgen!!

Kram Syrran

2011-10-27 @ 07:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0