sjunde på raken

Jag är så himla stolt över mig själv!!!

-0,9 idag!

totalt 5,5 minus

och det är fortfarande relativt enkelt!



Idag har vi dessutom handlat lite - eller mycket!
Det tog 1,5 timmar att hitta allt som skulle köpas...

Maria ska rensa kroppen och skulle ha bönor och groddar, linser och frön som jag aldrig hört namnet på!
Mycke mindre visste vart i affären jag skulle leta efter det.

Efter handling och vägning åkte vi hem och så gick vi ner till bästa yngsta storasyster
som fyller år idag.

Grattis igen finaste du!
Vågar inte lägga ut någon bild på henne för då får jag väl stänga ner
bloggen ;)

Kram i alla fall till dej idag...


Kommentarer
Postat av: Nina

Heja dig! Du är ju superduktig! =o)

2011-10-25 @ 21:12:14
Postat av: Ingmarie

Ha ha ja passa dig för att lägga ut bilder på "gammeltanten"

Du är så duktig Anniks : )

2011-10-26 @ 16:45:31
Postat av: Anonym

Hej. fin blogg. kolla gärna in på min nya blogg.

2011-10-26 @ 21:05:40
URL: http://sagtav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0