Oh My god!!!

Självklart är jag sjukt stolt över min lilla tjej som faktiskt inte är så liten längre. Hon är så otroligt duktig som pluggar järnet och har fina betyg på det mesta, sliter med jobb för att ha någon chans att över huvud taget kunna uppfylla sina drömmar och på det så har hon varit med och tränat ett flicklag i innebandy...

Idag kom då brevet som hon ( och jag) väntat på, innehållande ett besked som kommer att vända upp och ner på hela vårt liv.

Hon kom in på skolan i London och kommer med största sannolikhet att flytta dit i augusti...

Men ni fattar ju vilket tomrum denna lilla dam kommer att lämna efter sig och hur orolig jag kommer att vara...

Men jag önskar henne lycka till med detta äventyr och vi kommer såklart att skaffa ett "pendlarkort" mellan Sverige och England. :)

Nu måste jag sova bort min huvudvärk - suss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0