En vanlig dag...eller nåt

Dagen idag har tillbringats med näsan i en rapport...
och den ska läsas klart nu.
 
En jätteintressant rapport faktiskt
som handlar om hur man ska motverka studieavbrott från gymnasiet.
Jag har också letat efter människor som jobbar med detta på olika ställen i Sverige, mailat några och sparat lite info
bl.a. kommer man att köra en konferens i höst
som jag måste försöka delta på!
 
 
Jag har skjutsat Maria, Mickis och Sofie till Borlänge - P&L
 
Men hallååå!
Vilken j***a kaos!
Folk satt och drack ÖVERALLT och vägarna var avstängda så man kunde inte åka varken här eller där
bara att vända å åka runt runt haha
Med en bil som håller på att sprängas för den tokrusar
(besiktning i morron)
 
 
Kvällen avslutades i Storvik tillsammans med Gunilla och ett par block bingo
men som vanligt fick vi inte vara med och dela på potten idag heller
 
Tyvärr fick jag lov att tokskynda mej hem eftersom Hasse skulle kolla bilen
lite tjurig!
Men han har vetat lika länge som mig att
1. Bilen skulle besiktas i morron
2. Att den beter sig som - ja... att den måste ses över i alla fall
 
Idag har jag också bokat de fyra semesternätterna i augusti.
Jag har också tillsammans med Mia bokat till Norrland nästa helg
både flyg, hyrbil och boende...
 
Så nu kan vi åka på bröllop :D
 
Nu ska jag läsa vidare
I morron har jag möte på hemmaplan (i byn) först
sedan in till Sandviken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0