En alldeles underbar dag...

En solig och fin söndag
och barndop i Vinnersjö Missionshus.

Finaste lilla prinsen Emil
och vi fick den stora äran att bli faddrar :)


Huvudpersonen blev lite trött av all uppståndelse


Därefter var vi till bästaste finaste Karin och grattade henne.

och nu sitter vi hemma, dästa av allt fika och avsaknaden av mat idag, jag har förvisso inte ätit så mycket fika heller, men mängden mat är åt skogen för lite idag

Men nu e de annat på gång igen
träning mån - ons samt lördag

må - vattenstation 18,30-19,15
ti - vattengy 18,00-18,45
on - vattenstation 19,00-19,45
to - vattengy 17,00-17,45
lö - gym 10,30-11,30
(eller simma)

Dessutom ska vi gratta Arvid och så hoppas jag att vi kan fira Edvin, Åsa och Lina till helgen :)
Ett besök hos våra resekompisar kanske är på sin plats också

Nu när vi också har fått sommartid ska vi såklart njuta av våren och jag har börjat fått den där hissnande känslan i magen när jag åker i "nuppas kurvan" - har det börjat grönska?

Ja jag vet att alla inte gillar detta med lövsprickning, men jag gillar den pirriga känslan :)


Kommentarer
Postat av: sara

jag är nöjd :P men när man ser den där bilden så känner man verkligen skillnad jämfört med nu.. o jag ångrar inte magen såklart, men ser gärna ut sådär igen.. - nått kg till ;D men först ska ungen ut o vi ska leva o njuta:)

2012-03-30 @ 23:15:20
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0