Fullt ös

Och redan onsdag igen!
Det är inte klokt vad fort det går
 
Sitter just nu och mumsar på salta pinnar och isvatten
uppkrupen i soffan iklädd myskläder
med en underbart skön trött känsla i kroppen.
 
Jag hoppas verkligen att det får hålla i sej så här nu!
Måndag - Vattenstation djupvatten
Tisdag - gymmet 1 timme
Onsdag - gymmet en halvtimme inna Vattenstation djupvatten
 
I morgon ser det ut att bli en vilodag och sedan på fredag morgon är det
vattenyoga - spännande å se vad det är!
 
Idag har miss åkt till nya hemmet och Harry fortsätter vara på "fri fot"
jag hoppas verkligen att han kommer in hem innan nästa torsdag...
 
Helgen hoppas jag en del på - en massa myssällskap med svägis...men vi får väl se!
 
Nu ska jag förbereda mig för jobbet i morron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0