upp och hoppa

nu får det väl vara bra!
Jag orkar inte ligga mer - ryggen skriker och det kryper i benen.
 
Jag har varit fram och postat ett par paket och tagit en promenad med Bella
och därmed tog orken slut...
 
Jag mår i det stora hela mycket bättre, men ska ta och sova en stund nu så jag får tillbaka
orken fullt ut
 
Idag tar traderaauktionerna slut och ytterligare en är såld.
Inte blir man miljonär på det, men vi blir av med en massa saker vi inte behöver i alla fall :)
 
Nu har vi börjat sälja av i alla fall
 
Man kanske ska ta å fota lite å lägga upp på tradera - det kanske är lagom vad man orkar med?
Visserligen blir man svettig så fort man gör något som är mer ansträngande än
att ligga å sova, men vaddådå
lite svett har väl ingen dött av?
 
Men nu en middagslur
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0