En söndag i min smak...

... eller nästan i alla fall...
 
Jag åkte med Rasmus på match i GH
årets sista A-lagsmatch
 
Mycket sorgligt men samtidigt ger det en första tanke på att det snart är vinter
och det gillas - bättre än denna typ av höst i alla fall.
Fast jag är i och för sig för alla fyra årstider - alla har sin tjusning :)
Matchen var sådär...
lite tråkig kanske eftersom det inte blev några mål
men för det inte sagt att det inte hände nåt
 
 
Ett par nässkador - några gula kort och faktiskt en hel del målchanser
Jag tror GH vann den matchen i alla fall ;)
5-1 i ogjorda mål ;)
 
Jag skulle sedan åka vidare till Stensätra och kolla på Årsundas match hade jag tänkt
men hade missat att den flyttats...
 
Nåja - jag hoppas att jag i alla fall kan kolla på nästa helgs match
det är ju den sista...
 
Hasse och Eddie har rasslat runt i sörjan i Bollnässkogarna i dag
De slutade trea den här gången
Nästa helg bär det av till Åtvidaberg...
 
Nu är det köttgryta på tapeten, byte i tvättmaskinen
 
Sen Nettan
ska jag göra som jag gjorde i går kväll
Krypa under filten i soffan och tända en massa ljus å bara njuta
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0