Fredagen den 26/4

Fredagen började med lite av sovmorgon... Vi packade ihop och sedan drog Maria och Hasse iväg och hyrde bil...
Lite av dödsångest hade jag och med livet som insats tog jag plats i baksätet på seaten som de hyrt...
 
Efter några trevande suckar och ett par "oops" och" shit" kom vi så ut på motorvägen och jag kunde slappna av lite... Då kom vi på att vi var hungriga...ingen frukost i magen juh... Vi svängde av och hamnade i en liten pittoresk by och hittade ett litet ställe där vi stannade... Vi gick in och möttes av den äldre generationen från detta ställe -hit verkar de gå för att prata lite skit på förmiddagen... Passade oss bra! Å vilken frukost sen!!!
 
Mätta och belåtna åkte vi vidare, jag somnade och sov mesta delen av vägen till Galway. Bilen var inte helt okej, men när vi stannade på en Eurocar och en Karl skulle kolla felet -så va den helt okej och fungerade sedan helt felfritt resten av dagen...
 
Vi har sett salthill med mysig kustväg, ätit på en urmysig restaurant och såklart shoppat lite... Vi har lärt oss också att åka rondell efter tretton rundor i samma rondell, dock inte alla rundor samtidigt. Det är väl ingen konst tänker ni att åka rondell... Näe kanske inte, men nu snackar vi vänstertrafik, rondell med fyra-fem rödljus I rondellen och dessutom i värsta rusningstrafiken!!!
 
Men nu är vi åter på ett hotell -ett iskallt sådant- och planerar för morgondagen... Är glad att inte Mia eller Åsa är med, eller ännu värre Dagge för då skulle vi nog bli åtalade för eldsvåda vi nerbrännande av hotell!!!
För det är KALLT... Till å me jag fryser...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0