Dagens bild

Det är lite av ett paradis här...
just idag skiner solen och det är riktigt skönt ute...
 
hasse, Maria och karin är i skidbacken idag liksom Regga och Kecke och deras ungdomar...
 
Själv har jag har irrat runt på vägarna häromkring i närmare en timme...
min efter skoterturen igår mörbultade kropp reagerar med skakningar
på att jag hittar muskler jag inte brukar använda...
men det är helt ok :)
 
just nu sitter jag ute i solen å myser, men ska leta mig in å kika på skiathlon om en stund...
 
ha en underbar lördag ni därhemma
här njuter vi av det goda livet har att ge ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Fin fina kort! Vilken obehaglig känsla att få skakningar samt att inte hitta tillbaka, bäst du stannar inne ..du vet soffläge är inte helt fel :)...glad iaf att du mår bättre och kan njuta av den vackra naturen. Vi mår bra, Bella mår som en prinsessa, kram till er från oss alla!

2013-02-23 @ 13:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0