Ensam födelsedag

Det är självvalt eftersom jag ville deltapå konferensen här i Jönköping just idag (och i morron)...
Dagen har varit jättebra, fylld av nätverkande och intryck från andra kommuner.

18 kommuner deltar så det är många kvar att locka med...

Efter dagens schema tog jag en buss till A6 för den sedvanliga glassen :) tyvärr frångick jag min vana och tog en kula Dajm istället för lakrits... Big mistake!!!
Åt lite mat, shoppade ett linne och en tårtbit å drog sedan tillbaka till hotellet...

Efter en promenad runt torg och kyrkor är det nu tv som gäller - det är ju en dag i Morron också ;)

Tack alla underbara människor som grattat mig!
Trodde inte så många engagerade sig att gratta folk på FB men jag tror jag hade närmare 200 st grattis (mm)
TACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0