Plötsligt händer det

...att jag hittar hit och skriver nåt kul...eller i alla fall nåt som jag vill skriva av mig och dela med er ni trogna läsare :)
 
Sedan sist jag skrev har det väl inte hänt några livsavgörande
händelser...inte i min lilla värld i alla fall.
 
Igår var jag på jobbet på kvällen då det var fest och firande av att ett par kollegor fyllt jämnt.
Hade mycket trevligt.
Det är märkligt vad annorlunda det kan vara att träffa dem man jobbar med - i en helt annan atmosfär än jobbsfären.
Hade bl.a. en mycket trevlig konversation där jag fick massor av feedback samtidigt som jag fick ge
det är bästa kicken!
 
Idag har jag städat undan en del här hemma, bakat två "giftiga" sockerkakor, handlat, haft besök av bästa "syster" Helena, grattat Stig och varit på fotboll.
De giftiga kakorna va inte mer giftig än färgen - var ju tvungen att testa den svarta färgen jag köpte på vår senaste resa till Florida.
 
Maria har kontaktat oss från Frankrike och Paris där hon är just nu och kommer att vara ett par dagar innan hon fortsätter ut i europas tågnät.
Finaste "lilla" ungen våran...ute i stora världen och lever sin dröm  :)
 
 
Fotbollsmatchen idag va väl inte så värmande och det är bara att inse, det är massor med snö, det är skitkallt - då ska man spela bandy och ishockey - inte fotboll!
Men matchen spelades i alla fall och GH mötte ÖFIF idag.
                 VS              
 
 
Mycket bättre spel än förra matchen, men man kan inte få in bollen i målet.
3-2 blev resultatet till Österfärnebos fördel
men jag vet inte om jag kan säga att det var rättvist?!?
 
De som jag i denna match tycker är värt att nämna är
 Ferry, Rasmus  och Kotto (så länge han spelade)
Flera gjorde en bra match, men det är svårt att få till spelet när man aldrig blir spelad.
 
Jag har härmed lagt min andra korta matchiaktagelse - helt i den amatörroll jag försätter mig i och kanske inte alls rätt ute...
Men det är den uppfattningen jag har av matchen i alla fall!
 
Inga bra bilder blir det när det är för mörkt... Stativet var hemma men det är så svårt att fota med det i alla fall så det var lika bra.
Det blev ett gäng dåliga bilder denna gång - men det finns några i alla fall...
 
Nu ska jag duscha så jag får upp värmen - sedan blir det soffhäng
i min ensamhet
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0