sista söndagen...

för 43-åriga Annica Andersson, Gula Huset i Berga :)
 
Men födelsedagen firar jag på annan ort - Jönköping.
Åker dit i morgon och väntas åter på onsdag kväll - firandet (om någon är sugen på kaffe å tårta) tar vi i helgen.
 
Idag har jag varit både effektiv och lite lat...
Först kikade jag på Vasaloppet och femmilen...
somnade av en stund och sedan åkte jag till Bergavägen 59 och kikade
de e inte klokt vad det har hänt grejer där :)
 
Efter kiket där åkte jag vidare till Gunilla och kollade igenom alla papper i bokföringen för FUR *phu*
sedan hem och röjde i huset...
Mat och packning har hunnits med och nu är det Johan Falk som gäller.
 
För familjen, vad jag önskar mig :P
 
Egentligen kanske inte exakt de här, men silverörhängen...
Ovalt armband i silver
eller armband kanske...
eller en hög ljusstake :)
 
Kläder, resor, prylbutiker...you name it :)
 
Mixer och matberedare...kanske i ett set? vad vet jag vad som finns?
 
Lite tips i alla fall
Hoppas du läser min blogg i veckan nu då Hassepasse :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0