Underbar dag

Dagen har verkligen bjudit på ett underbart väder!!!
detta firade vi med att åka in till Sandviken för att kika på fotboll...
betydligt mer njutbart idag än i går kväll
vill jag lova.
 
därefter hem och förbereda lunch till mina arbetare
promenad i solen
besök av gunilla med tillhörande "spövända"
 
därefter var det dax att trippa ner i tvättstugan för miljonte gången denna helg
och det verkar liksom aldrig ta slut på tvätt!!!
 
karin
världens bästa
fyller år idag, och det skulle vi såklart fira!
 
avslutade kvällen med att kika på en gammal Johan Falk-film
samtidigt som jag planerade nästa veckas träningar
det får nog lov att bli simma istället för en del av passen
tiden vill inte riktigt räcka till annars.
 
vecka 14 är det lovvecka vilket innebär lite omkastning och inställda pass
men det finns ju gym också.
nog tjatat om träning
 
nu ska jag ta å blunda, ny vecka, nya tag och nya utmaningar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0