En helt vanlig tisdag

En bra dag... som de flesta dagar
för att inte säga alla :)
 
I Söndags var jag på träning med Karin
ett gäng försiktigt optimistiska brudar skulle låta Karin guida oss igenom ett träningspass from hell
 
Eller egentligen inte det heller, men det var lite för mycket för mig
Migränen lät inte vänta på sig och jag trodde ärligt att huvudet skulle sprängas.
 
Dagen efter hade jag sådan hemsk träningsvärk att jag knappt tog mig upp
men Rasmus sa att det förmodligen skulle bli värre idag...
Dock fick han fel :)
 
Därför tog jag en simtur på en halvtimme idag på friskvårdstimmen :)
 
I morgon blir det vila igen för att ta en cykeltur på torsdag - om vädret tillåter, annars blir det simma då också.
på fredag ska jag träffa före detta arbetskamrater och på lördag
går jag mot alla principer och hoppar över matchen och jippot i GH för att åka till Tom Tits
 
Men det ska bli toppenroligt att komma iväg lite för att se något nytt
OCH att få rå om Arvid en dag :)
 
Söndagen är fulltecknad så jag kommer inte kunna delta på Karins nästa pass
men jag ska se till att jag får träning i alla fall :)
 
Nu är det handpåläggning på det sista på min inlämningsuppgift...
Flexar i morgon eftersom Lotta ska kolla till Bruce som inte heller mår så bra.
 
Bella har idag fått träffa veterinären efter att ha fått ett sår av en äcklig fästing :(
 
 
Kan man inte bara utrota dessa vidriga djur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0