Första dagen

En dag fylld av... Det mesta :)
En massa nya bekantskaper
En massa inputs och intryck
En massa mackor
Kaffebröd
Fika
Mackor igen
Rundtur
Val
Och en massa engelska...

Kan ju säga att jag inte riktigt hänger med ibland
Men det mesta fixar jag...

Fick också en liten stund till att ströva på stan
Och då passade jag på att handla till syster - hoppas det blev rätt?!?

Därefter var det gemensam middag på darlings...
Mackor - igen, typ kalops med smördegsbröd och strips (nja)
Jag är ju inte direkt känd för att gilla annorlunda mat, och detta va inget undantag...

Efter maten fich vi den mest njutbara kolachokladkaka jag någonsin ätit, scones med grädde och marmelad, kaffe,the och/eller vatten, juice...
Övermätta och övertrötta återvände vi till hotellet
För enhalvtimme sedan...
Jag har nu duschat och ligger i sängen - och kan lova att här blir jag kvar till i Morron bitti!

Lite bilder ska ni få sedan blir det over and out!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0