Mitt allt

Har varit på 20-årsjubileum på "vårt" dagis...
En nostalgitripp med mycket känslor...
Foton från uppstarten, bilder från hela vår tid på dagis -93- 01-känslan i lokalerna, alla minnen.

Hittade några kort som fick hjärtat att hoppa till


Maria såg jag inga kort på
Men jag kollade inte i alla album heller...
Däremot har jag hittat ett par här hemma


Dessa är mina skatter - mest värd i mitt liv. Tre guldklimpar som nu gått vidare och hittat sina egna vägar.
Kommer alltid älska er mest i hela världen!
Ni är mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till två busungar

tycker jag ser ganska mkt likheter med tilde på de högra kortet på maria. när tildes hår är ganska rakt o satt med hårspänne åt sidan :) eller är jag helt ute o cyklar? ;P

2013-11-02 @ 20:47:46
URL: http://blondstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0