fredag - höst - ljusmys

att det är fredag har väl inte undgått någon inte heller att det är kanelbullens dag
Jag tänker inte orda så mycket om det annat än att det är underbart med helg igen!
 
Micaela och Maria hade önskemål om att baka bullar idag, och jag hjälpte dem lite på traven
men de fixade det mesta själv
Duktiga tjejer :)
 
 
Har idag också varit på medarbetarsamtal med min chef och det gick bra
men allt tar sådan tid!
Vi var klar där i halv fyra-tiden och sedan åkte jag å fixade i ordning de dokument som skulle lämnas in...
 
har haft Idolkväll med brudarna och Hasse och nu helt plötsligt blev jag helt ensam här i soffan
men det är kanske dags att fundera på refrängen nu eftersom det är dags
för fotboll i morron igen
 
Börjar ta slut på den säsongen också, och som alla andra år känns det både sorgligt och skönt att det är så.
Som vanligt är det lite knakningar i fogarna när det är den här tiden på året
vem går vart, spelar alla kvar, vad blir det för tränare, ska man satsa mer - eller mindre,
Ja frågorna är många inte bara för spelarna och ledarna utan också för oss i publiken.
 
Nja - det här är inget att sträva efter...eller :)
 
 
En massa gonatt till er alla å ha en riktigt trevlig helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0