kärlek...

Jag gillar mys - men inte värmen den för med sig :/
 
Levande ljus är ju det mest myshöjande man kan tänka sig
- men de avger ju så extremt med värme!
 
Nu har jag hittat nya kärleker - trots allt...
Ikea levererar :)
 
 
Passar utmärkt i vårt rum :)
 
Jag mår inte sådär tipptopp, men måste försöka fixa morgondagen så jag kan få
undan sådant som skjutits upp.
Helgen närmar sig också med stormsteg - toppen, men å andra sidan så är den över lika fort som den kommer...
 
läget för dagen är i alla fall soffan.
Räkningarna är fixade
Kap verde-resan är betald
kontona är tömda så jag hoppas att jag får allt sålt på tradera nu
ska även lägga ut fler auktioner - har ju MASSOR av saker jag inte behöver längre.
 
Har haft 9 försäljningar hittills - 775 pengar tillbaka till mig
det tackar vi för!
 
Nu ska jag mysa in mej till sovrummet
hög tid att ta min trötta lekamen å masa mej in i sängen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0