nya tider

Nytt på gång och nu visar det sig om vi är redo.
 
på jobbet trampar jag på - mycket pappersarbete just nu, men det hör ju till.
 
svårt att ta in att det endast är 39 dagar kvar innan jag åker till Skottland...
Jag vet att det kommer att bli riktigt tuffa dagar, men en hel dag får vi tillbringa "på egen hand" i Edinburgh.
 
Lite av det jag kan få se :)
 
Jag ska läsa på lite om vad som finns att se - har valt hop-on-hop-off-buss så man vill ju veta lite vad som är värt att se av det som ingår...
Sedan är det ju Kap Verde som ska utforskas 5-12/12
Ja det känns ju inte heller helt fel :)
 
Men före allt detta är det lite annat kuligt på G
men vi tar det nästa helg... eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0