skriva av sig

det är grymt skönt att få skriva av sig
men mer och mer blir det korta inlägg på facebook istället
för att skriva här.
 
idag har det varit en mötesdag
p-möte först
lunchmöte
och så avslutar vi med ett SYV-möte
 
Sedan va huvudet fullt å jag åkte hem.
 
 
Här är det min största fördel med att bo i Årsunda kommer.
Man får en massa tid till att "tömma" på vägen hem!
En av Sveriges vackraste vägar och avslappningsmusik :)
 
 
väl hemma så kör jag igång med att söka en massa olika utbildningar
åt olika människor... typiskt mej att varva upp igen när jag hade kunnat vara lugn å lämna jobbet till i morron.
 
Helgen närmar sig med stormsteg och nedräkningen till alla olika roliga saker blir roligare att följa!
denna helg har vi lite planerat - lite lagom sådär :)
 
Hasse ska iväg till Högnäs på lördag och hjälpa lillebror
själv hänger jag med Rasmus till GH och kikar på fotboll - har dessutom lovat att vara barnvakt till en liten brutta så hennes far kan vakta målet.
Sedan på söndag är det stora höstförberedelsedagen.
Arvid kommer hit och hjälper Hasse att röja i trädgården - med sig har han sin fyrhjuling med släp :)
själv ska jag sanera i köket
Det finns ALLTID något att göra - om man bara vill.
 
 
Nu ska jag ta mej i kragen å krypa i säng
har ett medarbetarsamtal i morron och har inte förberett papperna ännu så det är min uppgift i morgon förmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0