det slog mig...

...hur märkligt livet är...

Hittade en annons som återigen gav mig en törn i hjärtat - en ung människas dödsannons.

Jag visste att personen somnat in, men ändå kom det som en chock att läsa annonsen
tårarna exploderar ut ur ögonen, yrseln kommer och återigen kommer maktlösheten över en.

Skit säger jag va orättvist det är.

Jag har lärt mig att leva vidare, att ha ett ganska bra liv
ofta mår jag jättebra och ibland är allt skit

men aldrig någonsin varken kan eller vill jag glömma och gå vidare

gå vidare - självklart, men att glömma...

Hur ska jag kunna glömma?
en av de finaste jag känt
mitt barn

alla andra små änglar som jag har i dimensionen bredvid mitt eget varande

Och alldeles för ofta påminns man om verkligheten

alltför ofta händer det som inte får ske

Vad är meningen egentligen?

 

Mina tankar finns hos denna familj just nu
det är ingen lätt situation och en vidrig dag de har framför sig...

 

Men jag vet...

Det kommer att kännas lättare och det kommer stunder man kan skratta igen
både med och åt våra fina änglar

Men de ska aldrig glömmas bort.

Kram till er


Kommentarer
Postat av: Maria

Du skriver så himla fint! Stor kram

2014-02-12 @ 04:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0