Helgrapport

Efter en intensiv - men rolig - vecka så åkte vi bara hem
å böt bil å drog sedan iväg mot fjollträsk...

Camping i Sollentuna och ett bra utgångsläge till Kistamässan...
Sällskapet kom iväg lite tidigare och hade rumsterat klart i den hyrda stugan, men den va så smutsig så vi gjorde och åt i husbilen...

Lördagen spenderades mestadels på mässan... Nygammalt för oss, men det var trevligt! Dock saknade jag tillbehörsmontrar...
Trodde verkligen att det skulle vara av intresse att sälja till peppade campare...

Vi gick dock inte lottlös då det fanns både en och flera som ville hjälpa oss med restips, besöksmål och annat.
Inte minst fick vi drömma oss bort in i framtiden när vi testade olika nya husbilar.

Det finns många underbart fina och praktiska, men det är många som maningen kan förstå hur de tänkt när de planerade...

Vi gav till slut upp och åkte tillbaka till campingen och fixade mat på den nyinköpta "billiga" grillen...
Spelade lite spel och kollade på melodifestivalen mm innan det var dags att slå ihop ögonen för en natts vila.

Söndagen bestod till största delen av hemresan, med stopp för biltema i Uppsala och ett trevligt besök hos sonen...

Radion har gått varm med os-uppdateringar och vi njuter...
Massor av fina insatser och inte minst två nya guld

Märkligt va stolt man kan vara fast man inte är med liksom...

Nu är det soffhäng efter en skön och välbehövt dusch efter mat och urpackning...
Ögonen slås nog ihop alldeles strax och sedan vankas en grym vecka... Massor av roligheter på G...

Orolig bara för att det är något jag håller på att glömma
Har något alla kvällar och hade för mig att det va något även på fredag...
Hjälp mig minnas - är det någon jag ska träffa/göra något med på fredag den 21/2?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0