Tack!

Tack ni underbara människor som kommenterat här och på fb
Det värmer att känna att ni är med mig!
 
Jag är långt ifrån perfekt, men jag är mig själv...
Nu trampar vi vidare och hittar nya utmaningar och nya spännande vägar :)
 
Semestern är i antågande - bara några ynka timmar kvar innan jag checkar ut för tre veckor framöver.
Tåget hoppas jag ska ta mej till Lysekil utan problem och sedan hämtar Hasse upp mig där.
En rallytävling på lördagen innan vår semester tar fart på riktigt
 
Ha en underbar semester ni alla
och om ni inte har någon kvar så hoppas jag den ni haft varit bra ;)
 
“Många människor kommer att gå in och ut ur ditt liv, men bara riktiga vänner
kommer att lämna fotspår i ditt hjärta.”
 
Tack för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0